پایان نامه رشته روانشناسی:مقايسه ويژگی‌های شخصیتی و تعاملات اجتماعی کودکان ابتدايی معتاد به اينترنت و عادی

 جزییات پایان نامه و دانلود متن کامل در سایت elmyar.net 

آموزش کامل پایان نامه نویسی مخصوص مقطع کارشناسی ارشد

دانلود متن کامل پایان نامه - همه رشته ها -

دانلود پایان نامه های فارسی از دانشگاه های آزاد و سراسری - نمونه پایان نامه - دانلود متن کامل با فرمت ورد


دانلود متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی

عنوان کامل پایان نامه :مقايسه ويژگی‌های شخصیتی و تعاملات اجتماعی کودکان ابتدايی معتاد به اينترنت و عادی در مدارس ابتدايی

الف- نظریه­های فردی

در این نظریه­ها ریشه اختلال در خود فرد جستجو می­شود یعنی ساخت زیست شناختی و ویژگی­های روان شناختی شخص است که سازنده رفتار اوست. براساس این دیدگاه شخصیت شامل تمامی جنبه­های رفتاری، هیجانی، شناختی، اخلاقی و حتی جنبه جسمانی، عصبی، هورمونی و بیوشیمیایی می­شود که به­وجود آورنده رفتار بهنجار و نابهنجار است (امیدوار و صارمی، 1393).

ب- نظریه­های ساختار اجتماعی

در این دیدگاه رفتار بزهکارانه ناشی از سازگاری فرد با شرایط حاکم در محیط­های طبقه پایین است. این نظریه­ها به سه دسته تقسیم می­شوند:

  1. نظریه در هم ریختگی اجتماعی نظریه­های فشار    3. نظریه خرده فرهنگ (امیدوار و صارمی، 1393).

ج- نظریه­های فرآیند اجتماعی

در این دیدگاه نابهنجار را ناشی از تعاملات انسان­ها در زندگی اجتماعی روزمره می­دانند که به سه دسته تقسیم می­شوند:

  1. نظریه تداعی افترافی نظریه کنترل اجتماعی    3. نظریه کنترل اجتماعی هیرشی (امیدوار و صارمی، 1393).

سوالات یا اهداف پایان نامه :

1-شناخت تفاوت بین ویژگی شخصیتی روان رنجور خویی دو گروه کودکان ابتدایی معتاد به اینترنت و کودکان عادي

2-شناخت تفاوت بین ویژگی شخصیتی برون گرایی دو گروه کودکان ابتدایی معتاد به اینترنت و کودکان عادي

3-شناخت تفاوت بین ویژگی شخصیتی گشودگی نسبت به تجربه دو گروه کودکان ابتدایی معتاد به اینترنت و کودکان عادي

4-شناخت تفاوت بین ویژگی شخصیتی سازش پذیری دو گروه کودکان ابتدایی معتاد به اینترنت و کودکان عادي

برای دیدن جزئیات بیشتر ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

پایان نامه روانشناسی

لینک متن کامل پایان نامه رشته روانشناسی با عنوان : مقايسه ويژگی‌های شخصیتی و تعاملات اجتماعی کودکان ابتدايی معتاد به اينترنت و عادی در مدارس ابتدايی